Taloushallinnon assistentti
Oulu
Julkaistu: (09.06.2020)

Työpaikan kuvaus

Etsimme asiakasyrityksellemme taloushallinnon assistenttia pitkäaikaiseen työsuhteeseen.

Työtehtävät
Palkanlaskenta (kuukausi- ja tuntipalkat noin 300 toimihenkilölle).
Matka-ja kululaskujen käsittely.
Työehtosopimuksen liittyvien tulkintojen teko.
Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse.
Erilaisten raporttien teko.
Myynti- ja ostoreskontrien hoitaminen.
Laskutukseen osallistuminen.
Yrityksellä on käytössä Netvisor sekä toiminnanohjausjärjestelmä.
Työtehtävissä tehdään ajoittain manuaalisesti erilaisia toimenpiteitä.

Toivomme
Aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä.
Kirjanpidon perusteiden osaamista.
Englannin kielen taitoa, ruotsi katsotaan eduksi.
Hyviä it-taitoja.
Itsenäistä työskentelyotetta.

Töiden aloitus
Heti tai sopimuksen mukaan.

Tarjoamme
Monipuolisen työnkuvan, jossa on eri elementtejä taloushallinnon tehtävistä, pääpainona palkanlaskenta.
Työsuhde alkaa määräaikaisena, kuuden kuukauden kestävällä sopimuksella. Tämän jälkeen on mahdollisuus vakinaistua suoraan asiakasyrityksen omille kirjoille.
Mukavat työkaverit, joilta saat tuen ja turvan arjen tilanteissa.

Haku tehtävään ja lisätiedot
Hakemuksen voit lähettää pikaisesti kotisivujemme kautta. Lisääthän hakemukseen myös palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa Mira Romakkaniemi numerosta 040 749 5749 (ti-pe klo: 9-15 välisenä aikana).

Paikkakunta: Oulu
Toimiala: Pankki-, rahoitus- ja vakuutusala
Julkaistu: 06.09.2020
Haku päättyy: 23.06.2020